Online aanmeldformulier

Hierbij het online aanmeldformulier groep 1 geboortejaar 01-08-2017 t/m 31-08-2018.

Aanmeldformulier_schooljaar_2021-2022_online_invulbaar.pdf

Voor het eerst naar de basisschool

Als uw kind vier jaar is, kan het naar de basisschool. In Spaarndam geldt het plaatsingsbeleid voor kinderen die vanaf 1 januari 2015 geboren zijn. Dit komt doordat wij een onderdeel zijn van een Haarlems schoolbestuur. Op alle basisscholen in Haarlem verloopt het aanmelden op dezelfde manier. Alle aangemelde kinderen, die in dezelfde periode geboren zijn, worden gelijktijdig en volgens dezelfde regels geplaatst.

Vanaf nu kunt u uw kind die geboren is tussen 1 augustus 2017 en 31 augustus 2018 geboren aangemeld worden.

U meldt uw kind aan door dit aanmeldformulier bij de school van uw eerste keuze in te leveren.

Belangrijk: Altijd (opnieuw) aanmelden Wanneer u uw kind in het verleden heeft aangemeld, zal u uw kind met dit aanmeldformulier opnieuw moeten aanmelden. Ook als er al een oudere broer of zus op de school zit, is het noodzakelijk om het jongere kind met het aanmeldformulier aan te melden.

Wat moet u doen

Als onze school uw eerste voorkeur is, lever dan het aanmeldformulier (geen kopie of scan) bij ons in.

· Let op: Ook wanneer al een oudere broer/zus op onze school zit, moet u het aanmeldformulier bij ons inleveren. In dit geval is het niet nodig om meerdere voorkeuren op te geven.

· Vul het aanmeldformulier volledig in en onderteken het (vergeet uw telefoonnummer en e-mailadres niet).

· Lever het aanmeldformulier vóór de sluitingsdatum bij onze school in. (evt. administratie van onze school)

Binnen 10 werkdagen na het inleveren van uw aanmeldformulier ontvangt u (per post/mail) een bewijs van aanmelding, waarop alle gegevens staan zoals uw kind in onze administratie verwerkt is.

Controleer dit bewijs van aanmelding en neem z.s.m. met ons contact op indien de gegevens niet correct zijn. U kunt tot de sluitingsdatum uw aanmelding en/of de volgorde van de voorkeursscholen wijzigen.

Geen aanmeldformulier?

Wanneer u geen aanmeldformulier heeft, kunt u het downloaden van de website van onze school of van www.naarschoolinhaarlem.nl

Ook kunt u dit aanmeldformulier op onze school krijgen.